måndag 20 april 2009

Hemma igen

Jag har haft en härlig vistelse i fjällen,
sol nästan hela tiden.
och som finast idag när vi skulle åka hem : )

Jag har inte åkt så mycket skidor pga. bakhalt före...
Jag tog av mig dom och gick upp på fjället istället ,
det gick väldigt bra.
Och idag när vi skulle åka ner till bilen , så tog jag dom
i handen och gick nerför, det är ju livs farligt att ha dom
på sig , det går ju skit fort och det är träd som står ivägen.
Nä, promenad blev det : )

Jag hade lite problem när jag la in fotona,
jag kunde inte lägga in nån text till dom,
och dom står i fel ordning.

*Dom 2 sista är innan vi gått upp till stugan på lördag em.
*Sedan är det ett kort på stugan.
*Utsikt över Kallsjön
*Lasse och Leif sitter och väntar på sill lunch.

Nu är vi hemma iallafall , (ny duschade)
och röda i ansiktet(hoppas att det blir brunt)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära Helene,

Förlåt, i går jag hade inte tid för att svara, våran dotter hade hennes "överlamna av examensbevis från universitet", hon är nu "doctoranda i kemi". Vi är mycket stolthet.
Femton år tillbaka vi var i vinter i Tyskland och vi ville gå åka skidor men efter 10 minuter jag var fallit så mycket ofta, så jag gick vanlig gå. En promenad i snö är också mycket bra.
Mycket vackra bilder av Vålla, jag hör gärna det berätta när vi komma till Sverige nästa vecka...

kram och Vi ses snart!!!!
Marieke

Helene sa...

Jag läste det mail som Leif fick,
så jag förstår att du haft mycket att göra. Kul att dottern är klar med skolan : )
Ja vi får visa flera bilder när ni kommer, och det är ju snart.
Kram/ Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )