torsdag 16 april 2009

Lediga dagar

Jag är uppe i 2 dagar nu och i morgon blir det en till,
ledig dag alltså.
Men i morgon blir det fullt upp , ska upp tidigt och
handla inför helgen .
Då åker vi nämligen till "Vålla", vi blir 6 st,
och jag ska fixa en middag, det får bli kycklingpaj.
Det är bra om den är färdig gjord, för det finns ingen
el dit vi ska utan vi fixar maten på ved spisen...
och det gillar ju jag .....att elda : )

Sedan ska jag till Ede och hjälpa mamma med städning,
hon har ont i knät......inte bra : (
Och jag kanske får göra några lersaker hos Ingela : )

Och jag måste in till stugan en sväng också,
för jag glömde min mobil telefon där idag.

Så om ni inte fått nåt' svar när ni ringt mig
så vet ni varför.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )