lördag 11 april 2009

Grattis mamma....

.. ja, idag fyller hon år !!


Efter en promenad med Leif runt Kvällsjön,
och en tur in på Ica,så drog hela familjen Nyberg till Ede.
Med tårta,blomma och paket.

Och nu sitter barn och make och spelar....
gitarrer ,3 st, och bas : )
Och jag, ja jag sitter och lyssnar och bloggar.
Solen skiner ute , hoppas på att den gör det i morgon också.

Jag ska sjunga i Tuna k:a kl 11 och
sedan ska vi till stugan och fortsätta måla och fixa.
Om solen skiner blir det korv grillning och mys....

3 kommentarer:

Anonym sa...

GLAD PÅSK!!
Märker att du bara har det bra. Dålig på att sända kommentarer men du ska veta att jag följer din blogg troget ;-)
/ Din "gamla" arbetskamrat, Madde

Anonym sa...

:) Kul att höra av dig, Madde.
Glad Påsk på dig själv :)
// Helene

Anonym sa...

Hej Helene,

"Lucky you" med så mycket musikanter i huset...

Glad Påsk.....

Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )