söndag 5 april 2009

Nu har vi börjat.....

... så snart ska det bli färg i taket i stugan.
I går var vi och plastade in väggarna , så nu
kan jag kladda på färgen, det blir i påsk som jag
får tid att göra det.
Funderar på hur vi ska möblera i vardagsrummet
Vi slängde ut hörnsoffan, så nu finns ingen återvändo.
Det måste bli en eller två nya soffor.
Eller fåtöljer kanske ?? Nää Leif vill kunna
ligga och kolla tv, så en soffa får det bli.

Idag är det "skit" väder ,men ska ut en sväng iallafall
man blir så trött att bara sitta inne hela dan'.
Kanske fixar en bingolott tills i kväll,
så man har nåt' att göra ; )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helene..jag lekte litet med färgerna, som du ser...

Kram, Carin

Anonym sa...

Varsågod.../Carin


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )