fredag 3 april 2009

Oj va' bra...............


.... Queen konserten igår...
SÅÅÅÅ himla bra :)
Jag hade kunnat lyssna hela kvällen ,
men det höll bara på i 1 timme och 20 min.

Ja nu är det helg igen, vi har tänkt att åka till
stugan och se efter vad vi ska göra där i vår.
Varmvatten beredaren ska sättas upp i tvätt stugan.
Och t-stugan ska inredas, men vi har även tänkt
måla innertaket i stor stugan vitt.

Och är det soligt så blir det att tända en
eld :) och grilla korv.

Till veckan har jag fått jobb tisd- torsd.
Sedan är det Påsk med mycket sång...både fred. och sönd.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Så fort tiden ändå går. Tycker ni nyss flyttade hem från stugan.
Håller med dig att konserten var super!! Tack igen för biljettförmedlingen!
Kram!

Mona sa...

Ja, visst var det bra! Hade ont i ena armen efter allt applåderande och klappande. Nu har samlingen med Queen åkt fram. Tänk att få glida fram på sceenen på knä...:D


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )