tisdag 21 oktober 2008

Yippiiiiiiiiiiiiiiii.............

I går var jag på XV möte och vägde mig
för första ggn. på 4 veckor .......-8,1 kg :) :D
Hur kul som helst, nu har jag börjat att leta
fram mina gamla kläder som jag inte kunnat ha
på säkert 5 år :)
I em. ska jag till stan' och klippa mig och hämta ut
mina glasögon och jag ändrat "läs" styrkan på.
En jättekul nyhet är att Michael fått tag på en
LÄGENHET i Härnösand , flyttar in 1 nov.
Han ska kolla på jobb där också, men jobbar kvar här i M-fors så länge.
Han har ju många av sina kompisar där och så
tränar och spelar han badminton för H-sand.
Nu väntar "mina" små barn på mig ;)
Ha' en bra da'

2 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Jättegrattis Helene! Kul när det går undan...Hade fel om Betapet. När jag tänkte efter insåg jag att det var Yatsy på nätet som du introducerade mig till... Eller var det nåt annat? Minnet är bra men inte alltid tillräckligt..
Kram

Anonym sa...

Yes !! Det var Yatsy !!!
Ha det så trevligt på resan.
Kram


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )