lördag 4 oktober 2008

Ensam...

.....det är ingen som vill vara med mig i dag ; )
Kanske det beror på att jag har tvättstuge tid nu .
Det blir nog sex.... maskiner skulle jag tro !!!
Men det är rätt trevligt att vara i lägenheten.
Lyssnar på cd skivor som har varit här hemma hela sommaren.
Och så har jag varit till Vattjom och shoppat mera garn.
Så nu måste jag nysta upp härvorna, det blev tio härvor !!!
Det är bara att sätta igång att sticka tofflor ,
det kan bli nån' julklapp ,eller "gå bort present".

I morgon hoppas jag att vi får träffa Lillemor, hon är "hemma"
tills måndag, fast hos kompisar i S-vall,men det förstår jag att det är mest
dom hon vill träffa.
Jag gjorde likadant där jag bodde i Uppsala och åkte hem över helgen,
då landade jag i Hemgraven och var där hela helgen,inte åkte
jag "ända" upp till mamma och pappa inte ; )

Nu är det dags att hänga dom första maskinerna.
-----------------------------------------------------------------------------
Det blev NIO maskiner innan det var klart !!!
Michael hade bokat tid imorgon , så tvätten får hänga
kvar tills då , även hans kläder som jag var så snäll
att tvätta ,när jag ändå höll på ................

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )