lördag 25 oktober 2008

Klockan ringde 07,00 och jag hade nyss somnat om, jag låg
vaken i två timmar inatt och kunde inte somna om...stööön!!
Fick iallafall masa mig upp för Michael skulle ha skjuts till stan'.
Han tävlar i Hudik, badminton. Lycka till !!!
Jag passade på att tvätta några maskiner när jag ändå var uppe
och det fanns lediga tider i tvättstugan.
Vi har lovat Michael att hjälpa honom med flyttning,vi ska ta ner
några skåp som sitter fastsatta på väggen och gardiner behöver
han ha hjälp med. Inte för att jag är duktig på det men bättre än
han iallafall ; )
Om det blir tid idag så gör vi det då för till veckan så jobbar jag
6- 16,30 varje dag, så då orkar jag nog inte så mycket mera.
i morgon har vi konsert med Py och då samlas vi kl.15 .
Och konserten börjar kl- 18,00 , men kom i tid ,för det är gratis entré
och då kan man bli utan sittplats och få vända i dörren :( det är mindre kul.
Hej svejs : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )