torsdag 23 oktober 2008

Sovmorgon mmmmmmm...

Det är ju jätteskönt att få sova ut, riktigt länge.
Men jag var vaken när Leif drog iväg vid halv sex.
Då gick jag upp och tände en brasa och drack en kopp
varm choklad, sen' sov jag vidare : )
Han har åkt till Sthlm på mässa( tror jag det var)
och kommer hem imorgon.
Jag och Kajsa ska på konsert i kväll ," Hair"
det ser jag fram emot : )
I går gjorde jag ett fynd : ) Jag svarade på en annons i tidningen,
på ett par kängor, använda en gång.
Jag åkte till stan' direkt efter jobbet och provade dom.
Och dom passade skit bra, varma och goa nu när det börjar bli kallt.
Och priset ????? 300 kr !!!! Tjejen hade köpt dom för 899:-
Bra va !!!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )