onsdag 1 oktober 2008

Höst rusk ....

Det här vädret som är nu är det värsta tänkbara....
Kallt , regn och blåst..ojojoj...och alla barnen ska ta på sig
galonisar och regnjacka stöööön.
Men det här är bara början , hela oktober och november
brukar hålla på så här : (

I stugan kan man ha det mysigt iallafall ,jag eldar för fullt ,
tänder stearin ljus och äter mina soppor !!
I går var jag och samövade med alla körer i Sundsvalls området
som ska till Globen i november.
Härligt att sjunga julsånger : ) I kväll blir det kör övning med "min" kör.
Då ska vi öva inför Py Bäckmans konsert som är den 26 okt. i Tuna k:a.

1 kommentar:

Mammatilltre sa...

Gott att kunna sitta inne och kura med mys när det är uschligt ute...
kram C


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )