fredag 31 oktober 2008

Nu ska vi flytta...



....HEM...till lägenheten, mmmmm vad det ska bli skönt :)
Jag var här och städade igår kväll, för sonen hade ju inte
tid med det för han åkte upp till H-sand och skulle städa ur sitt rum där.
Men nu är det klart , utom sovrummet det tar jag i kväll.
Jag fick hjälp av Maria att välja tapet i vardagsrummet och hur
man skulle kunna möblera om där, det ska bli spännande att se hur
det kommer att se ut. Hoppas att vi hinner göra om det innan jul.

I dag är det "grinigt" ute, det flyger lite snö i luften.
Vi har bara sex barn på fritids så det är rätt lugnt.
Vi funderar på att gå en sväng runt stallet nu efter lunch, så
man får upp värmen och får frisk luft.

I morgon kväll är det sång för mig och resten av helgen
ska vi flytta saker från stugan :)

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )