tisdag 28 oktober 2008

Första snön :(

Nu har det brakat lös....snöblandat regn , fy för den lede.
Och ute ska man vara flera timmar om dagen.
Konstigt nog så tycks det inte hindra barnen från
att ha skoj.
Jag ska iallafall ta och leta fram vinter jackan men huva.

Konserten gick strålande i söndags, riktigt kul.
Och på lördag ska jag och tre till sjunga "solo" på
gudtjänsten men med kören bakom oss O -ande
och sjungande :) Men det ska vi nog fixa om rösten håller.
Skolbarnen har lov denna vecka så det är lite på barn
på avdelningarna, idag åker dom på stan' ska gå på kulturmagasinet.
Jag har lunch/rast när dom åker så jag får vara med dom som är kvar.
Det kan vara skönt eftersom det inte är nåt bra väder.

På söndag flyttar vi hem för vintern , tror jag !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Träffade "dina" barn på muséet idag och pratade faktiskt en stund med dom. Vi var där med vår skolledige Helmer. Och tack för den fina konserten i söndags!
Kram!
Kajsa

Anonym sa...

Hur vet du att det var "mina" barn ??
Varsågod : ) Det var så kul och det kändes bra att sjunga med Py.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )