söndag 23 mars 2008

Hällsjö fjället..


...kommer direkt från dom vita vidderna.
Riktigt fin dag att vara i fjällen !!
Grillat korv och solat... och Molly var med
hon också, såklart.
Idag är det sista dagen jag är ledig,
i påsk. Imorgon är det städning 9-12
och i receptionen 12-15.
Hoppas det fortsätter att vara soligt så man kan börja
fundera på att inhandla blomjord, och sätta om dom .
Jag har mina pelargoner i stugan och om jag sätter om dom nu
så borde dom börja blomma innan hösten, för så har det varit
hitills, när vi flyttat hem från stugan så blommar dom som mest.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kuckilku!
Precis när du satt och skrev i din blogg, var Runo & jag till "Hällsjöfjället" Förstår att ni haft en härlig dag där. Stugan ligger ju så skyddad och fint till,
där vid älva.
Yngve K. ringde oss i lördags. Gulleponken! Han bad oss hälsa till er och till Olli förstås.
Vi hörs!
Kram!
Kajsa

Anonym sa...

Jaså ni svängde in till "vårt" fjäll ha ha..
Du får hälsa så gott tillbaka till "gulleponken" från oss
Kram/Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )