söndag 30 mars 2008

Plusgrader

Nu börjar förkylningen att ge med sig....
skönt...
Har varit i stugan 4 timmar idag, eldat ,grillat
korv och fikat , jätteskönt.
Det blåste en del från början men sedan lugnade det
ner sig .Ja Molly och jag hade det verkligen skönt .
Men nu ska jag till stan' , Granloholms kyrka !!!!
Ja vad ska jag dit och göra tro ??? Jo Ki ska sjunga
där tillsammans med sin kör ; det ska bli
spännande....om jag hittar dit ;)
Leif är på en egen spelning i Söröje ! Lycka till !!!
--------------------------------------------------
Ja då var jag hemma igen..... Jag hittade utan problem :)
Dom sjöng riktigt bra , för att vara en kör som
" inte kan sjunga", men det var bara 50 min, så nu
hinner jag kolla på hockeyn...
Leif kommer väl hem vid 9- ½10 -tiden
Tjingeling !!!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )