onsdag 19 mars 2008

Glad Påsk...

...ja det hoppas jag att alla "mina" läsare får.
Jag får hem min pojke från Härnösand
några dagar , det ska bli kul.
I morgon ska vi käka middag och se på bio.
det fick jag i födelsedags/jul present av Michael.
Frågan är bara vad vi ska se??? Nån som har sett
någon bra film nyligen, som kan ge ett tips???
Sedan jobbar jag både långfredag och annandag Påsk,
så vi skippar att åka till fjällen.Det ska bli skönt att bara
vara hemma, kanske vara i stugan lite.
På lördag tänker vi åka och hälsa på i Ede, det är
längesedan mamma och pappa träffade pojkarna .

Idag fick jag reda på att jag får vara kvar
på fritids april ut , men jag har påsklov till veckan.
Så jag slutar på Enjoy samtidigt med fritids !!!
Om det inte blir förlängt....

2 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Så skönt det låter...med ledighet och pojkarna och kanske stugan och så Ede. Funderar fortfarande på den 4/4 (dagen efter Staffans födelsedag)... Borde väl passa på..

Anonym sa...

Ja det tycker jag du borde, det vore kul att ses tycker jag :)


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )