tisdag 30 augusti 2011

95 års kalas : )







Här är det paketöppning .........

det innehöll en ny mobil, som fru &

barnbarn hade skramlat till.

Hoppas att den funkar bra : )


Allt smakade bra, 7 sorters kakor....

pot.sallad, kött, bondbönor(så goda så goda)

sallad, krusbär/äppelpaj, & tårta.

Oj vad jag åt, nu blir det stretchbyxor

en tid framöver ; )

Har verkligen unnat mig av det goda i sommar!!!


Nu har min mor funderat på att det skulle vara OK

att åka till Hedemora och hälsa på systra sin....

Hoppas att det går att genomföra, nån helg i okt.

Jag har ju en del saker som är inbokade redan ; )

Fester, golf, utlandsresa mm......

Och så ska jag ju jobba åxå ; )

Vet inte om jag har tid med det egentligen, men jag behöver pengarna ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )