torsdag 8 september 2011

Veckorna går himla fort.....HÖSTEN är här!!

Idag var leif & jag till Härnösand och

grattade Michael, två dagar i förskott.

Han har "gröna fingrar"....Kolla bara hur han har det

i sitt fönster : )

Tomater, paprika, krasse och luktärt mm.....

& på bordet en kruka med tagetes : )


Här "springer" gubbarna före för att se vart

deras boll tatt vägen.....jag visste vart min låg : )

Mitt i fairway ; )

I morgon åker vi till Klövsjö för att spela golf,

dock inte "Höstslakten" i år.

Men hoppas att det blir lika trevligt iallafall!


Denna vecka har jag jobbat med dom "stora" barnen.

Dom är "lite" mer rörlig och högljudda,

så jag har somnat ovaggad.

Till veckan hoppas jag att det blir dom mindre,

som jag får jobba med : )


Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )