torsdag 25 augusti 2011

Inget speciellt !!!

Veckorna går i raketfart.

Jobbar varje dag, och det känns lite ovant.

Blir väldigt trött ; )

Det beror nog på att det är ljud omkring mig hela dagarna.

Men det går bra att hoppa omkring på olika avdelningar,

fast jag vill helst vara på en och samma, så att man vet vad som

pågår, med aktiviteter och vad barnen har gjort och sånt'.



I tisdags hade jag mina kära systrar här och vi åt surströmming.

Gott : ) Dom sov över,

så när jag åkte iväg och jobbade så var bara den ena uppe ; )

Gissa vem ; )


























I går startade vår kör säsong, så på söndag sjunger vi


på återinvigningen av lillkyrkan och på onsdag har vi musikcafé i samma lokal.


På söndag har vi kalas för vår pappa som fyller 95 i morgon.


Det ska vi fira här i Hällsjö, så det är väl lite som ska fixas till dess.



4 kommentarer:

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Helene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Helene sa...

Hoppsan , jag tog tydligen bort nåt som jag inte skulle!!!!
Skulle svara Lisa... Jo det var inte din mor som låg iallafall ; )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )