torsdag 11 augusti 2011

Oj Oj min rygg , men fint blev det : )



Ja, så här såg "rabatten" ut innan jag började att ta bort allt

utom det fina höga gräset.

Men nu är det klart : ) Så nu kan jag sätta mig ner

en liten stund, för blåbären ska rensas.

Dom plockade jag igår tsm Ingela, Lisa och pappa.

Det blev totlalt 35 l varav jag plockade 8 l.


Det ska bli skönt med en liten semestertripp till

Edebosjön i morgon.

Ingrid och jag ska cykla dit och för att göra det

lite längre och krångligare så tar vi vägen

förbi Lillström i år igen ; )


Sover över till på lördag, får se om vi orkar cykla hem,

har fått lov att få lifta med syrran!!

Vi ska ju till Smedjan(Visor på Smedjan) till kl 17,

så det kan ju vara ide att ha lite krafter kvar till det.

Skulle ju vara lite pinsamt om vi somnade i maten : D


På måndag ska jag få jobba ev nån dag till.


Vecka 34 börjar jag jobba 100 % tror jag det blir,

I tre månader till en början,

skolan får jag lägga åt sidan just nu.



Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )