onsdag 13 april 2011

Resedag nummer ett!! / Avverkning!!

Foto taget från soptunnorna och mot öster

Ja, så här ser det ut nu, ovanför vår väg/parkering



Snart är det ett minne blott, bara några träd kvar.......




Nu är det inte många timmar tills jag ska

bege mig till tågstationen....typ 6½ timme!!!

Solen skiner utanför, så jag ska ta med mig Molly och

åka till stugan, måste se hur långt dom kommit i avverkningen

av skogen!!



Jag var uppe tidigt i morse, kl. 5, skjutsade Leif till tåget.

Gick och la mig igen och somnade, men vaknade av


skolbarnens stoj och skrik. Dom kan inte prata, dom små liven'

dom SKRIKER till varandra hela tiden.

Men jag skulle ju ändå upp!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )