fredag 8 april 2011

Min lediga dag...

..då jag hade tänkt ta en lång prommis. Nu snöar det , inte kul : ( Så det får bli att sitta inne och börja leta fakta om "turism"!!! Mitt sista skolarbete, denna termin, får se om det blir nån fortsättning till hösten




Det här är delar var vår klass "Järngänget"











I morgon får jag krama om jäntan min

som varit borta sååå länge i södra Sverige.

Risken finns att hon åker ner snart igen.

Kul för henne, men inte för oss ; )






Hoppas att "dom" har rätt beträffande vädert i morgon!!

För då ska det bli SOL : )

och då blir det grillning vid stugen,

både av mig och korven ; )

1 kommentar:

Kajsa sa...

Vilken liten gullunge!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )