fredag 29 april 2011



Det blir lite dåligt med uppdateringar för mig nu.

Kan bara skriva "titel" när jag mobilbloggar.......

Men nu är jag hemma i lägenheten, så jag ska försöka minnas

vad jag gjort och tänker göra framledes.


I påsk var jättetrevligt, träffade många härliga människor,

åt god mat och framförallt så var det.....

KANON FINT VÄDER : -D


Har jobbat i tre dagar och idag ska bilen få sommardäcken på.

Jag ska skriva klart......eller iallafall börja med skoluppgiften ; )

Det är ju så fint ute så jag länktar ut!


Michael var hem fram & åter, besökte tandläkaren

blev av med två tänder och sten !

Det var väl inte dagens höjdpunkt, men men det ska göras.

Kommer åter på måndag och då ryker en till tand!

Lillemor är ju i Kalmar och har det bra : )

Härligt att vara nykär : D


Christian fiskar......hoppas att det blir nåt till Molly nångång,

han slänger ju bara tillbaka dom i sjön : (


Vi i kören tränar för fullt inför Vårkonserten och Budapest resan.

Vi ska även visa upp oss på

Vattjomsmarknad, 28 maj kl 12.


Nä nu ska jag inte skjuta upp skolarb. längre!


Ta're lugnt med smällarna i morgon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker bild! Jag älskar tulpaner, ha en bra valborg :))

Anonym sa...

Ja, det är fint med tulpaner.
Men vem är du som älskar dom ? ; )

Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )