måndag 11 april 2011

Grattis mamma....

Idag jobbade jag några timmar på Åkarvägens fsk.

Sedan åkte jag till Ede för att gratta mamma,

men hon var inte hemma.

Då tog Ingela och jag en promenad runt byn.

Såg sexton svanar och flera gäss, som "betade" på en åker

men gammal säd.


Hon kom hem till slut, då var vi fikasugna.Det blev lite tårta kvar, så mamma kan ta till kvällsfikat ; )

Nu är det en arbetsdag kvar, innan vi ska resa iväg några dagar.


Hoppas verkligen att Holland visar sig från sin bästa sida, med sol och värme ; )


För jag lämnar mina vinterkläder hemma! Massor med blommor förståss!


Och kära vänner som ska ta hand om oss ; )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej kära Svenska vän,

SER FRAM EMOT SÅÅÅ MYCKET!!!

VÄLKOMNA!!!

kram Viksjöbo

Mammatilltre sa...

Hälsa Holland...detta fantastiska land.

Helene sa...

Tack Marieke...nu är vi på väg, iallafall Leif, jag åker från S-svall vid 6- tiden i kväll : )

Jaa Carin, Holland på våren är toppen....hoppas jag ; )
Men vi får det bra hur än det är med väder och vind.
Trevliga människor som vi ska träffa : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )