fredag 1 april 2011

Helg : )

Eftersom solen lyser med sin frånvaro,

så blir det inget besök i stugan i dag

....sorry Molly : (

Istället så ska jag fortsätta med skolarbetet,

som jag ska bli klar med,

innan gubben kommer hem i morgon,

tänkte jag!

Skulle även behöva städa,men bara lite.

Jag hör hur grannen över mig dammsuger,

men det får bli en senare fråga!!


Umgänget med mina kamrater igår var toppen : )

God mat och bra bio och framförallt

goá vänner.

Tack för att ni ville hänga med mig : )

1 kommentar:

Kajsa sa...

De' ä' en annen som ska tacke!
Som sagt; tur att du finns, som ser till att saker och ting händer!
Kram!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )