måndag 4 april 2011

1:a Vårtecknet




På fm. var jag in på skolan och gjorde slutprovet i Datakundskap,

gick rättsåbra.

Eftersom det inte var soligt och fint så åkte jag en sväng till Birsta,

det blev lite mat och nån tröja!


Väl hemma så visade sig vädret från sin bästa sida SOL : )

Så jag tog ryggan och hämtade några böcker som jag beställt

från bibblan, handlar om Budapest.

Sedan en sväng in till Inkas på banken.


Därefter knatade jag till Kvällsjön, gena över till Rännö

och sedan hem.

Varmt & skönt, kan gå i gy- skor och en tröja....

byxor förstås ; )


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej,

Låter bra och bilderna ser mycket bra ut. Ser fram emot att kommer till Sverige igen. Men första jag ser fram emot att ni kommer hit.

kram Marieke


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )