lördag 8 maj 2010

Vi är kulturella vi... : )

I går var Carin, Staffan & jag på Claes Eriksson, bra : )
och i kväll har Hanna, Carin & jag sett och lyssnat på
Jonas Gardell :D han kan verkligen trollbinda en publik.



I går gick jag i Haga för att det är så mysigt där.
Jag handlade inte nåt speciellt,
tittade på en cykelväska som jag
har suktat efter
men då fanns det inte hemma,den jag ville ha : (


Titta in till Lasse och fick mig en
god kopp kaffe latte.

Sen' sammanstrålade Carin och jag och
tog oss hemåt !



I morgon ska solen skina, och då tänker vi gå på
"trädgårdsdagarna på Liseberg"
Och ev.avsluta dagen hos Lasse !!!!


Sedan är min vistelse snart över för denna gång :(

Men först ska jag fira min goa storasyster som
fyller år på måndag : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )