onsdag 12 maj 2010

Ledig....

.... i två hela dagar !!!
Känns riktigt bra, så att jag hinner med mig
här hemma !!!
Byta kanterna i blomrabatterna,dom gamla har delvis murknat bort.
Och OM det är fint väder, vore det gott att grilla : )
Sedan måste jag fixa veden.......dra fram från "skogen"....
och klyva, så den hinner torka.
Vill ju kunna använda den till hösten.
Städar lörd & sönd , hoppas att jag hinner med
att inspektera en lägenhet på söndag, Christian & Maria
ska kolla på en !!!
Och vi blev tillfrågad om vi ville se den, och det vill jag : )

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Snart blir du nog farmor!
Kram!

Helene sa...

Äh...tror du ???
Inte än !!!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )