fredag 7 maj 2010

Göteborg : )

Nu är jag framme i denna härliga stad !
Resan gick som vanligt fort & bra,
Åkte 1:a klass......det blev billigare så ??
Jag hade med mig eget fika, en god macka fylld med
brieost, salami, sallad och tomater och denna skapelse sköljde jag ner med
rött gott vin : )
Sedan kan man undra vad mina medresenärer tyckte om detta ??
Lukten tänkte jag då framför allt på ; )
Men men det brydde jag min inte om och ingen sa nåt heller !

Idag ska vi på stan.....kanske att jag hittar nåt kul att köpa ?
Kanske hälsa på min fd.svåger på guldsmeds butiken ?
Ja, jag ska nog få tiden att gå : )
I kväll ska vi gå ut och äta innan vi ska på Claes Ericsson.

Nu är jag lite sen......hej svejs !!

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )