torsdag 20 maj 2010

Ny kattvakt fixad .....

I dag var det skogspromenad med barnen : )
Saft & skorpa serverades till barnens förtjusning.
Kaffe till "fröknarna" !!

Sommarvärmen håller i sig, hoppas att
det får vara så , så att jag hinner med att klyva all ved ; )
Jag har bytt bort 3 av mina 4 städveckor i sommar.
Istället ska jag jobba 1 vecka städ (½ tid)
& 4 veckor (heltid) på dagis : )
Inget dåligt byte va !!
Så min "semester" blir juni och 2 veckor i augusti...
om inte det dyker upp nåt' mera jobb !!!
Ev. så blir det att jag börjar att plugga 1 termin i höst.
Men då måste jag komma in på kursen !!!!
Vi har nyss haft främmande av Viksjöbona : )
Molly får sällskap av Lillemor i helgen,
Mjau...det gillar hon : )

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du tänkt läsa ? / Ingela


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )