måndag 10 maj 2010

Farväl.....

Nu är det packat & klart !
Jag har fått en kurs i "hur gör man när man ska anpassa
en bild på bloggen" Så nu har jag en ny fin bild överst på bloggen : )
Det ska bli spännande och se om jag kommer ihåg och kan fixa själv
när jag kommer hem !!!


I går firade vi min syster, några timmar i förväg, hon fick en sekatör av mig,
som hon testade på rosorna i trädgården, med bra resultat.
Jag hade även inhandlat två "Mumin tavlor" hoppas att dom kommer
upp på dom blivande ljusa väggar i sovrummet ; )
Det hanns ju inte med att måla dom denna gång.



Nu väntar sju timmar på tåget....1:a klass, förståss....
utan dator....hummm.....!!!!
Det står överst på min önskelista !!!
Det är ju snart både morsdag & Brölloppsdag ; )

Tack kära syster m fam. för denna gång,
vi syns till sommaren i norrland : )


Kram !

(Bilder kommer senare)

3 kommentarer:

Mammatilltre sa...

Tack Helene, det har varit så trivsamt och gott att ha haft dig här. Ha en fortsatt skön resa. Kram

Anonym sa...

Hej Helene,

Välkommen hem!
Jag har Internet här i Viksjö nu så jag kan läsa din blogg. Kanske vi kan ha lite kontakt på mail och på MSN.
Men jag hoppas vi ses snart!

kram
Marieke

Anonym sa...

Kul att du har internet, så du kan ha kontakt med övriga världen ; )
Nu är jag ledig torsd. & fred : )
Städar lörd & sönd. förmiddag.
Jag hörde av Leif att det var bra i T-hammar !

Kram/Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )