fredag 11 september 2009

Oj oj oj ....

...det här är inte bra.....
Idag ska jag kolla om jag får tag i nån
som kan hjälpa mig........ annars åker jag och lämnar
tillbaka mina klubbor, för gårdagens golfrunda var
.......KAOS........
Oj oj oj vad har hänt,jag vet inte hur man gör längre : (
I morse åkte Leif till Bolsta,kommer hem imorgon.'
Jag ska jobba idag 9-16.
Sedan vänta målning av taket i badrummet.
Vi har valt klinkel och kakel,så nu hänger
det på Dennis om vi kan flytta hem
innan jul.......
I helgen ska jag tvätta och packa,
och på måndag drar vi till ......
Sicilien

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej,

Glöm "Kaos" och tänka bara på din semester till Sicilien.
Jag önska dig mycket sol och mycket, mycket glädje.
Ha det så trevligt!

Marieke

Lillemor sa...

Nej jag tänker inte vänta med att säga upp lägenheten, tänk såhär..lägenheterna som man kan flytta in i 1 jan är inte ute på tex blocket ännu. Och säger jag inte upp den och får tag på en lägenhet i tex nov, så får jag stå och betala dubbla hyror i 2 månader, och ärligt talat så har jag faktskt inte råd att slänga ut dom pengarna i onödan! Vad ska jag med en lägenhet här till när jag är i Göteborg?


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )