tisdag 1 september 2009

Mysiga små vägar....

...finns det gott om att cykla på.
Jag cyklade till stan' igår och hittade småvägar , så jag inte behövde
trängas med bilarna på den smala delen av E14.
Fortsatte sedan efter Selångersån,alldeles lummigt och grönt.
Riktigt ro givande : )
Jag behövde inte igenom city för
min arbetskompis bor på västra delen.
Och det var tur det, för trafiken är inte att leka med.
Då skulle man behöva en hjälm.....det kanske
man beöver annars åxå !!
Idag har jag jobbat 5 ½ timme, alltid lika kul att
träffa ungarna : )
Nu är det dags att gå ner till älven och kolla att
båtarna ligger där dom ska.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )