torsdag 3 september 2009

Fånga Dagen...

Ja, då är den här veckan snart till ända.
Jag har fått jobbat två dagar och det blir den tredje i morgon : )
Och jag kommer att få jobba ½ tid på förskolan hela sept. ut......

....utom vecka 38....
för då är jag på Sicilien ,ha ha ha ha vad härligt.
Då får jag ta igen allt bad som inte har blivit av här hemma i sommar.
Och sitta ute på kvällarna(nätterna) och dricka nåt' smaskigt...mmm
Det ska bli himla kul !!!
Nu är det bara 11 dagar kvar.

Resten av den här dagen ser ut så här:
  • Hänga en tvätt som snart är klar
  • Golf på Timråbanan
Ha ' en bra dag på er alla : )





2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga tider ! Men hur blir det med svampen blir det på golfbanan ?
/ Ingela

Helene sa...

Ja det växer svamp på golfbanan åxå ; ) Nu kommer jag att jobba ½ tid på förskolan i sept. men är ledig nu på tisd, men då måste jag till stan och köpa badkläder...jag gav ju bort mina gamla ; )
Så jag vet inte när jag ska hinna att plocka svamp ? ? ?
Men det går kanske att plocka i okt. åxå ??
// Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )