måndag 7 september 2009

Måndag

I dag har jag hunnit med ganska mycket tycker jag.
  • Jobbat 7,30-12,00
  • Åkte till Birsta och köpte mig en bikini,för här ska det bli badning av : )
  • Var till Skön och slog en hink med golfbollar,jag tänkte att jag skulle hitta på den lilla vita jäkeln.
  • Fortsatte sedan in till stan' och hämtade min resväska, som jag ska börja packa i : )
  • Lagade middag(Korvstroganoff och potatis)
  • Klippt gräsmattan för 2:a ggn i sommar
  • Sedan ställde jag mig och slog "luftbollar" som Leif visat mig hur jag skulle göra och det gick bättre.

Ja så har min dag sett ut !

Helgen som har passerat behöver jag inte nämna,

ni kan gå in på Leif blogg och läsa.....

Imorgon ska jag till Hussborg och spela golf tsm. Nisse

Och på torsdag ska jag utnyttja min golf vinst från i fjol,(greenfee bilj.)

då ska jag spela golf på Skottsund tsm. Lena.

Men jag ska även hinna med att jobba onsd.-fred.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )