söndag 13 september 2009

Det finns hopp.....

Igår fick jag hjälp med att hitta tillbaka till min "sving",
den finns där, väl gömd ; )
Pålle i Timrå fixade det, men nu gäller det att träna
och att inte tänka för mycket på hur jag ska göra,
utan bara göra det !!!!
Jag lämnade tillbaka mina nya klubbor,
och när jag kommer tillbaka från semestern ,
så ska jag köpa andra.
Hoppas att inte snön kommer än, för då kanske jag hinner spela lite till.

Nu håller jag på att stryka och packa inför morgondagen : D
Det ska bli helt underbart att få komma ner till värmen.


2 kommentarer:

Kajsa och Runo sa...

Bra att du "hittat" tillbaka till golfspelet. Du var ju lite ledsen sist vi sågs. Ha nu en mycket trevlig resa!!!!!
Kram!

Helene sa...

Ja vi ska ha det sååååå härligt :)
och snart är det dags för nästa resa : D
Kram på er!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )