lördag 28 mars 2009

Tråk väder......

Idag har jag inte gjort många knop !!
Vaknade tidigt , men gick och la' mej efter morgonfika : )
Sms, ade runt för att få med nån' kompis på
"bara vara" mässan och fick till slut ett napp : )
Tack Mona för att du ställde upp.
Vädret är det bara skit med så man får ingen lust att
göra nåt' vettigt alls. Inga promenader alls.
I kväll har jag sappat runt på alla kanaler,
men stängde av den vid 21-tiden, då hade jag ledsnat
Och nu har jag spelat yatsy några gånger.
Nu är det bara en sak kvar att göra.................
Gå och lägga sig
Sov gott :)

2 kommentarer:

Mona sa...

Det var trevligt att gå på "mässa" men såg du inte på fotbollen 21.30??

Anonym sa...

Hahaha...oj oj nu får jag ont i magen ha ha ha ....//Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )