söndag 15 mars 2009

Hoppsan...

.....det blev ingen seger igår ???
Då får vi hoppas att det går vägen på måndag då.
Nu har vi varit på revy (igår)
Iggesund, himla kul : )
Melodifestivalen gick av stapeln
och vi kom hem lagomt att se när alla röstade.
Och det gick ju bra, jag hade tippat på vinnaren.
Får se hur det går i Ryssland.
Idag ska jag till Mellangård och äta våfflor.....
....och lyssna på Leif när han brister ut i sång : O
Bilen har jag lånat ut till barnen så jag ska få
lifta med mina vänner från stor stan'... Tack tack !!
I morgon ska jag och Lillemor till Ede
(om det inte dyker upp jobb förstås)
Jag började tillverka ett fat hos Ingela förra gången
jag var dit, får se om hon har brännt det.
Och om drejskivan är ledig ?? För då skulle
jag vilja göra nåt' fint på den.
På tisdag jobbar jag och
på Torsdag åker jag....yes...
till Göteborg,
till min kära syster : )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )