måndag 30 mars 2009

Nu har jag fått hem Leif från en veckas golf spel.
och han har haft det bra ...i solen....

Här hemma är det tvätt stuga i dag,
och nu när det håller på att torka ,så ska jag
gå ut och gå en sväng,och i kväll ska jag till
mina barns ga: dagis på "kläd party"

Resten av veckan är det jobb tisd.- torsd.
Och på torsdag kväll ska vi till tonhallen
på konsert... Queen.... återkommer om det.

Sedan kan man bara hoppas att det blir bättre väder.
För nu vill jag till stugan och fixa ...måla taket hade jag tänkt göra .
Vi 4 tjejer ska ju dit den 24 april , så det gäller att skynda på
om jag ska hinna före....

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )