fredag 20 mars 2009

Shopping...

Efter att ha legat och lyssnat på boken , som aldrig ville ta slut,
så pallrade jag mig upp,åt frukostoch drog ner på stan'
Jag började med att hämta mig en liten karta över stan'
och spårvagnarna : )
Jag vill ju inte komma bort , när jag är själv på stan ; )
Jag hittade till Lasse och fick komma in
10 min. innan dom öppnade.
Där tittade jag ut en ring som jag ville köpa....
men det fick jag inte .......utan den "fick"jag !!!
Tack snälla Lasse för det.
Därefter styrde jag kosan mot Haga,
Där är ju så mysigt, små spännande affärer
och matställen.
Jag intog min lunch där ,bestående av
vilt skav med pressad potatis och rårörda lingon...
mums.... och inte att förglömma rött vin till : )
Sedan köpte jag
  • en jättefin lila klänning
  • ylle knästrumpor
  • ett par svarta byxor (typ stuprör , utan dragkedja)
  • Två ringar till :)

Det blev 7350............

.............steg ha ha

I kväll vankas färska räkor

dä' ni :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där låter ju bra alltihop
Njut av barmarken, för här är det lika bedrövligt som när du for.
/ Gubben


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )