torsdag 26 mars 2009

Jobb jobb........ : )

Jag har jobbat i tre dagar nu och ska jobba även i morgon.
Men sedan ska jag vara ledig i två dagar .
Nästa vecka har jag fått jobb tisd- torsd : D
och det lät som om dom behövde hjälp även på fredag.


Det känns bra att det blir flera dagar på rad.
Man lär känna barnen och vet hur det ska vara,
med alla olika rutiner.


Det har ju varit hyfsat väder nu i flera dagar
så vi har varit ute både på fm. och em.
Men man blir lite tom i huve' trött liksom,
dom små liven är ju inte tysta precis : )



Om jag orkar så ska jag antingen gå ut och gå
eller simma på badhuset efter maten.
Risken är att jag sätter mig framför tv,n och blir kvar där.



Carins lilla " ullmerekott" :)

Kallas även Caylo

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )