tisdag 17 mars 2009

1 Dag kvar....

....sedan drar jag till Göteborg....om det är nån som har missat det ; )
Har jobbat i dag med småttingarna, dom är väl
för härlig : ) en liten tjej började stor gråta när jag
gick hem och ropade "mamma"
Så jag är nog omtyckt av henne ialla fall.
Nu ska jag prova att sy in några
tröjor som jag tycker mycket om.
Jag hoppas att det ska bli bra,
annars blir syster glad för då får hon överta dom.
Igår trodde jag att jag blev av med mina 3
arbetsdagar, nästa vecka, men nu är det så här:
Dom måste säga upp min arbetstid
10 dagar före den aktuella tillfället,
och inte komma dan' före som dom gjorde igår.
Så nu ska jag jobba ons-fred nästa vecka : )
Det känns bra att dom inte kan göra hur som helst
med vikarier.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en trevlig "minisemester"!
Kram!

Anonym sa...

Ha en trevlig tur och hälsa syster m fl. Var in o hejade på din andra syster i söndags, när jag var ute på sparktur i ett strålande vackert Nederede! Vilka fina bilder du tar, kram Inkas

Anonym sa...

Tackar ,tackar : )
Jag ska njuta av det fina vårvädret
och dom trevliga människorna : )
Ha' de' så bra själva när uppe
med all snö ...........
Kram / Helene


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )