onsdag 13 augusti 2008

Snart helg igen..

Nu är det "vardag" igen, alla främmande har åkt hem.
Det är jättekul att släkt och vänner kommer att hälsa på,
men när dom avlöser varandra så kan det bli lite jobbigt ; )
Tur att jag är ledig...men Leif är det lite synd om ...det blir lite sömn.


Nu regnar det så det blir nog mycket tv tittande, OS och sånt
men jag ska även kolla om jag har nån bok att läsa.
MP3 spelaren är jag inte vän med , kan inte få till det med
att mata in nya böcker, jag måste nog gå nån kurs....
Ev. kommer mina vänner från Gotland och hälsar på ,hoppas jag.
I dag besöker dom Hemsö, och det kan jag rekommendera , vi var dit för
två år sedan , jätte intressant och för en militär som Hasse så
måste det vara " kanon"...ha ha :)


Nu ska jag tillbaka till stugan ,får inte glömma Michael tv.
För Carin tog med sig Lillemors tv som vi såg på i stugan.
Hon ville ha ner den till G-borg så då fick det bli så..

Bild från kräftskivan vi var på i lördags...vi började dagen med golf i Hassela kul kul...

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )