måndag 18 augusti 2008

Gårdagen var rätt slö från början , läste bok...

men på eftermiddagen ryckte vi upp oss, drog till Hassela

och spelade 18 hål,och det gick bra , riktigt bra .

Jag fick 37 p. och Leif 34 p.

När vi kom hem så kom Christian hem med en gädda som jag kokade

till Molly...oj vad hon blev glad : )

Idag har jag försökt komma i kontakt med Arbetsförmedlingen,

hon jag skulle prata med har semester en annan börjar på onsd.

Så nu har jag på mig till den 15 sept. att få kontakt med min handläggare!!!

Det är inte lätt.....

Det har regnat så egentligen skulle man åka till stan' och shoppa loss.....

men det är inte så kul ensamen, så jag lägger det på hyllan några dagar.

Nu ska jag kolla om det har kommit in några ny jobb som jag kan söka.

Sedan ska jag rösta på "Svensk Toppen" jag har blivit utvald att rösta i 4 veckor : )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du behöver absolut inte shoppa mol allena! Du har ju mig!
Kram!
Kajsa

Anonym sa...

Å vem f-n är Molly!!!!???

/Tobe

Anonym sa...

Kära kusin Tobe...
Molly är vår katt sedan 11 år
tillbaka : )


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )