tisdag 5 augusti 2008

Hemma igen ...

.... det är väldigt vad jag flyger och far, det är "tur" att jag inte jobbar.

Vet inte hur jag skulle orka med det här livet ha ha ..

Det är skönt att vara hemma igen, men vi hade det himla kul i Sthlm.
Bra artister hela söndagen och rätt så bra väder också , nån skur kom det
men vi satt under tak, så det gjorde inget.

Kul att träffa våra vänner från Holland, nu väntar vi på att dom kommer upp
och hälsar på ev. nu på söndag
I dag är mina systrar men varsitt "barn" på väg till norrland..kul kul...

Här är bilder från helgen !!!!












Lördag på museet ( Kent & Leif underhåller)




Regnbåge över stan'










































Mmmmmmmm.....


LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR , SÅ JAG SER ATT NÅN' LÄSER MIN SIDA ; )

Tack !!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa vicken helg!!!!!
Kram!
Kajsa

Anonym sa...

Ja, vilken helg...det var hur trevligt som helst. Att det regnade märkte man knappt :) Det är så skönt att bara få vara och lyssna till varierat utbud av god musik. God öl var det också...är det lillfingret måntro som pekar ut en aning hos öldrickerskan?

Anonym sa...

Det är ju synd att man är så
dålig på att dricka öl, tur att man hade så trevligt ressällskap.
TACK FÖR EN TREVLIG HELG.


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )