onsdag 20 augusti 2008

Regnet fortsätter

Igår var jag iallafall till Birsta , ensam..... ( tack Kajsa att du ville följa med, men jag läste inte din kommentar i tid ).....handlade lite till körfesten som går avstapeln på lördag.

Jag är med i festkommiten och då ska det ju fixas en del.

Men vi är många och dom andra har så mycket bra idéer så jag behöver inte

bidra med så mycket själv, mer än handla lite och så klart vara med och ha

humöret på topp : )

em. grattade jag min äldsta syster som fyllde jämna år ; )

Leif hade körstart i går ,och fick sitt "globen häfte" , det såg ut att vara

många fina julsånger , många som jag har sjungit förr , jag får snart mitt också.

Vår start är den 3:e sept. om det inte är ändrat !!!

Jag eldar för fullt i stugan nu ....för jag vill att min tvätt ska torka :)

Om det är bättre väder imorgon så ska jag på Timrå och spela golf,

då gäller det att håven är uppsmord och finputsad ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )