torsdag 7 augusti 2008

Torsdag

Ja då är den svenska sommaren tillbaka !!!!

Regn.... men det kanske behövs, och nästan alla har väl börjat

jobba nu , så då gör det inte så mycket .

Igår var jag och Nisse och spelade golf, det gick sådär.

Utslagen gick inte lika bra som förra gången men men så är det

upp och ner.... ska nog spela på lördag igen , får se hur det går då.

Det är bara skönt att komma ut och röra på sig , för det behövs,

sommaren har inte varit bra för min kropp : ) Ikväll ska jag skjutsa sonen till

SJ, han drar till Malmö. Bara över helgen.Nu ska jag börja planera för

surströmmings skivorna som ska gå av stapeln fram över.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )