fredag 1 augusti 2008

Mulet...

...men rätt så skönt. Jag var uppe med tuppen i morse : )
Fikade och hämtade tidningen,blev kvar lite längre efter stigen
efter som det växer massa hallon där mums...
Har cyklat till lägenheten igen ,efter som vi ska åka och
spela golf idag ,efter Leifs jobb (kl.12,00). Bara att hålla tummarna att det
inte vräker ner regn...men det tror jag inte !!
Jag ska öva in mig på en ny driver som maken förärat mig med.
Vi ska ju tävla tillsammans i sept. och kommer jag lite längre
på utslaget så kanske ....kanske vi placerar oss bättre ; )

Imorgon drar vi till stor stan'... Stockholm.
Där blir det aktiviteter hela helgen... bla. Cornelis dagen på Mosebacke på söndag.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )