tisdag 21 februari 2012

Våren är antågande...



...hoppas jag !

Men å andra sidan så trivs jag med snön och kylan också : )

Vi var till stugan i söndags, jag gick dit, och då blev jag sugen att bo där.

Vi planerar att göra om lite grann där, för ovanlighetens skull ; p

Glas skjutdörrar ut till altan, iställetför det stora fönstret,

ev en eldstad ute på altan ; )

Måla ljust på väggarna, nytt bord och stolar( sålde ju det gamla)

Ja det är väl lite att börja med....


Vi har ju bastun åxå som ska göras klar, men den tycker jag inte är så viktig.

Jag kan tänka mig att sova i den istället ; )


Annars rullar det på som vanligt med

jobb, promenader och soppor!

Är åtta kilo lättare nu sedan 1 januari : D

Det funkar bra att äta lättare på veckorna och

unna sig lite mera på helgerna.


Jag är så glad för Lillemors & Martins skull

att dom fått tag i en lägenhet som dom tycks trivas i : D

Längtar tills vi ska åka ner och gästa dom.

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )