onsdag 1 februari 2012

Ny månad...



Veckorna bara försvinner!



Jag jobbar, äter(soppor) och sover



sjunger en gång i veckan och ska komma igång att promenera igen.



Det har legat nera snart 1 vecka, men gick till kören i kväll...skönt



Lite snö och -9 grader : )



På måndag kommer en av sjuklingarna tillbaka på jobbet,



så då kan det tänkas att det blir "lite" mindre jobb.



Men den andra kollegan hon kommer tillbaka om 3 veckor!!



och jag blir kvar till den 9:e mars, sedan ser det mörkt ut....



Lite barn som kommer till vårt dagis, eller överhuvudtaget



så är det få barn...får hoppas att det vänder snart!



men det ordnar sig säkert.



Snart är det vår& sommar och då kan jag tänka mig att vara ledig ; )

Inga kommentarer:


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )