söndag 5 februari 2012









Promenad i det
fina vädret : )

























Mina nya varma fina



& billiga tofflor......inköpta i



Ö-sund!






Här är en vy från förra helgens

boende....på Frösön, g.a F 4


Idag har jag sjungit i lillkyrkan, här i Matfors.

I går blev det inte mycke gjort....en tur runt byn i kylan!!

Fredagkvällen var vi bortbjudna till Granlo.......

go mat och trevligt sällskap,

tänk vad lyxigt det är att efter en arbetsvecka,

få sätta sig till dukat bord : )

Tack Kajsa & Runo <3


Till veckan är inget särskilt inplanerat,

så det blir väl det vanliga...

äta, sova, jobba, gå

& sjunga : )

1 kommentar:

Kajsa & Runo sa...

Tack själv min vän!
Vi har alltid såååååå trevligt tillsammans!
Hälsa rare maken åsså!


hela fam. Nyberg

Om mig

Mitt foto
Gift med Leif sedan 28 år tillbaka. Har 3 barn, Christian(82) Michael(85) och Lillemor(87)

Lilla familjen Swedberg ; )